dijous, 15 de desembre del 2011

Water Balloons

Què passa quan es rebenta un globus ple d'aigua? Doncs abans que l'aigua s'escampi, passa això:



Això és degut a què, al punxar el globus, la goma es contrau a tal velocitat que l'aigua no té temps de caure i l'aigua es queda durant uns instants suspesa en l'aire amb la forma que tenia dins del globus. Això no es pot veure a simple vista però sí que ho capta una càmara ultraràpida.
En el cas que el globus el llancem a la cara d'alguna pobra víctima, el resultat ja sabeu quin és (us vaig posar un vídeo fa un temps), però en aquest cas, el globus explota:

7 comentaris:

  1. Vui que m'ha hu fassin i no és cap broma Pau

    ResponElimina
  2. El nostre blog no surt a la web d'elscola Pau

    ResponElimina
  3. Jo aixo no ho savia,pensava que tant com si el punxes com si li tiras algu a la cara explotava al moment.

    ResponElimina
  4. Surt el de Cicle Superior, Pau. Aquest és un blog que faig per vosaltres exclusivament.

    ResponElimina
  5. Aquest vídeo ja l'havia vist però em no se de que em sona jo recordo que el vas penjar al blog però no ho se!!

    ResponElimina