dijous, 13 de setembre del 2012

Millors imatges del blog

Tot i que sou pocs/poques els que encara entreu al blog, em feia il·lusió de seguir posant-vos coses que trobava que us podien ser d'interès fins arribar a l'inici del curs. I finalment hi hem arribat. Sóc conscient que a partir d'ara, haureu de dedicar el temps a l'estudi i al treball de l'institut (sí, no?). Jo també tinc molta feina a fer, o sigui que l'entrada que us he preparat serà la darrera, curiosament la que fa 900. No està gens malament, no??? En fi, us agraeixo el seguiment que heu fet d'aquest blog des del primer dia i dels munts de comentaris que heu posat (tants com 5604). I us desitjo el millor per a tots en aquesta nova etapa que comenceu. Sempre guardaré un bon record vostre. No us oblidaré!
Jqm


35 comentaris:

  1. jqm no posis més entredes però no el treguis pau

    ResponElimina
    Respostes
    1. No et preocupis, Pau, que el blog no el pensava pas treure. El tindreu sempre que vulgueu a la vostra disposició.

      Elimina
  2. EL vidio es molt maco jqm pero el teu escrit ma agradat molt nosatres tampoc te olvidarem!!

    Una cosa aquet any podem anar algun dia a vistarvos??

    ResponElimina
    Respostes
    1. I és clar que sí!!! Ens agradarà tornar-vos a veure.

      Elimina
    2. Qualsevol dia a les 5, tot i que ja sé que també plegueu a aquesta hora i us pot ser difícil de venir.

      Elimina
    3. Jqm nosaltres(els que van al Coromines)pleguem a las 2:45 !! :D

      Elimina
    4. Si de 8 del mati fins les 2:45 i per la tarda no anem!!

      Elimina
  3. Jqm!! Moltiisimes gracies per totes les entrades!!i també moltes gràcies per per dedicar-nos el teu temps.. Ha sigut molt pascient posant-les.I també et desitjo lo millor.T´HO MEREIXES!
    Nosaltres tampoc t´oblidarem :)

    ResponElimina
  4. No tinc res més a dir... Però tant l'Alba com jo, pleguem a tres quarts de sis del Freta i no tenim temps de venir a les 5. Que opines Jqm?? És que a mi m'encantaria venir i veure-us a tots de tan en quan!!!! :)
    Gràcies per la teva dedicació!!! I no et preocupis perquè oblidar a algú com tu es pràcticament impossible!
    Pd: Dona-li moltíssims records a la Fina i a la Montse Bermúdez!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No et preocupis, segur que trobaràs algun moment per treure el cap per l'escola. A mi em fa il·lusió de veure-us de nou i que m'expliqueu com us van les coses. Ens veiem!

      Elimina
  5. No sabeu com ús trobo a faltar a tots. Anyoro les xerrades entre classe i classe amb la Mayte, les tonteries d'en Nil i en Manel, les baralles entre l'Alex i en Xavi que se solucionaven al cap de dos minuts, les classes d'informàtica amb la Sheila i l'Alinne al meu costat, el dies de menjador amb la Susana i L'Abril (també en JQM per suposat), les baralles a l'hora del pati per qui saltava a corda o jugava a futbol... i milions de moments i records que hem passat junts i que crec que mai podré oblidar. Perquè ús coneixo massa tots i se que vosaltres tampoc ho oblidareu, ni tu tampoc JQM.
    Ja no dic res més perque quan començo a escriure no paro jeje! Així que només dir-vos que hos estimo moltíssim a tots! Un petonet! :)
    Per cert sabeu que és el segon cop que ho escric tot!? El primer no se que ha passat que quan he picat a publicar s'ha esborrat, pensava que em donava algo!
    Pd: No em parleu pel wats no em va el mòbil, parleu-me pel face!! adeeeu!!

    ResponElimina
  6. holaaaaa!Jqm molt bonica lentrada!!Us trobo a faltar a tots.Joaqui, espero que tot et vagi be al cole perque to mereixes.Jo tambe trobo a faltar a tots tots els moments que em tingut a les colonies,a les excursions moltissimes coses mes.Espero que us vagi tot molt be a tots. Berta mas fet plorar ee de lescrit k has fet que per cert es molt bonic jeje.Tinc ganes de veureus a tots.

    ResponElimina
  7. jqm deies que no mirava el blog heeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!
    pau

































































































    ResponElimina
  8. JQM, ara que tots estem ja a l'ESO, volia dir-te que has sigut un profe inmillorable, bueno un preofe no, has sigut un GRAN AMIC. Els profesors del meu institut em pregunten si estic còmode amb els amic o profes, jo els hi dic que sí, pero el que penso es que estic acostumada a tenir uns profes que no es poden descriure. JQM TROBO A FALTAR A LA PRIMARIA!! allà mi sentia més agust erem com una familia...Cada cop que paso per devant de la porta del Mare de Déu del Roser recordo tots el bons moments que hem pasat junts. M'agradaria tornar enrere amb el temps i disfrutar un altre cop la primaria, savent que aquest cole es la casa on mi sento mes agust. si algun dia ens veiem quan jo sigui més gran i em reconeixes saludam! perque tu per a mi i per a tots has sigut un profe que ens ha deixat marca...Gràcies a tu molta gent ha pogut estar més feliç quan estava supertrista: et poso el meu exemple...(encara que o sepigues qui sóc jajjajajjaj) esque nomes dirte que MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLTÍSSIMES GRÀCIIESS !!! espero que mai deixis de donar clases als nens perquè ho fas de la millor manera. mai t'oblidaré abans no savia que em marcaria tant aquest cole pero ara hi penso i em poso a plorar =(
    quan sigui gran i tingui fills no dubtare en apuntarlus al mare d deu del roser jejeejeje potser encara estas tu viejito enseñant ajajajajajaja
    ESPERO QUE FAGIS CAS AL QUE ET DIU AQUEST NOIET
    O
    /l¬ MAI ENS OBLIDIS A NOSALTRES!!!
    //

    ResponElimina
  9. Per la llargada de l'escrit i la profunditat de les paraules, suposo que són de la Berta ( si no és així, corregeix-me, please!)
    De vegades em pregunten què és el millor de ser mestre. I tinc molt clar que no hi ha cosa que em faci sentir millor que el reconeixement dels meus alumnes; veure que estan a gust a les meves classes, que em respecten, que se saben comportar i especialment... veure'ls contents.
    Cada grup que tinc a 6è, deixa empremta i en guardo un record molt viu i molt especial. Oblidar-vos? És impossible oblidar a un grup amb el qual he viscut tantes i tantes experiències, dins i fora de l'escola i amb els quals, per què no dir-ho, ho he passat tan i tan bé. Perquè alguns mestres també busquem fer la nostra feina, sovint difícil, de manera divertida i educativa. I això es pot compaginar, és clar que sí!
    Per acabar, només dir-te que agraeixo moooooooolt el teu comentari, perquè m'ha fet sentir molt estimat, apreciat i valorat.
    Una abraçada ben forta i fins aviat!!!!!
    Jqm

    ResponElimina
  10. uejejeej doncs no, no sóc la Berta però m'agradaria que no sapiguéssis qui sóc ja que parlo en nom de tots o almenys això espero. M'ha sorprès que llegeixis el meu missatge!!! bueno espero que estiguis bé amb el grup que tens ara!!

    ResponElimina
  11. Respostes
    1. Doncs de tant en tant entro en aquest blog perquè encara em trobo comentaris i m'agrada llegir-los, com aquests darrers que m'heu deixat.
      La veritat és que aquest any no em puc queixar, ja que tinc un grup amb el qual es pot treballar bé i on m'hi trobo també a gust.
      Espero que us vagi molt bé a tots i que us seguiu esforçant igual que ho fèieu quan anàveu a 6è per demostrar a tothom que sou capaços del millor.
      Una abraçada!!!!

      Elimina
  12. Ja vindré visitar-vos algun dia al cole!!

    ResponElimina
  13. jqm espero que encara miris quequicom

    ResponElimina
    Respostes
    1. Encara dura aquest programa? Em pensava que l'haurien fulminat per tenir només 1 seguidor (tu, Pau, és clar). Però ja veig que no. Doncs segueixo igual que l'any passat, sense mirar-lo; el meu rècord és veure'n 5 minuts...
      Una abraçada, Pau!

      Elimina
    2. nomès!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Elimina
    3. jo veig els dos capítols

      Elimina
  14. Doncs Joaquim entrat el blogs perquè ja tenia ganes de veure els nostres comentaris que et trobor a faltar moltissim i que amb tants comentaris doncs m´he emocionat jejeje però vull què sepigues que sempre m'enrecordare de tu i què a veure quan ens tornarem a veuree!!!! Una abraçada fortaa Vull tornar a la primariaaa!!! :(

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegro molt que tinguis un bon record dels anys passats! Ja saps que pots passar quan vulguis per l'escola, que sempre tindràs les portes obertes pel que necessitis o simplement per fer-nos una visita.
      Una abraçada, company!

      Elimina
  15. mare meva, aquest bloc s'està convertint en la caixa de records de tot sisè s'ha convertit en un lloc on m'emociono al mirar tot el que hem comentat, en recordar tot el que hem viscut junts...erem una familia...Us trobo a faltar...
    no som conscients de que em viscut tota una vida junts, 9 anys! 9 anys veient-nos dia rere dia, parlant, rient, jugant, treballant, plorant... esque no us podre olblidar mai de la meva vida mai podre olbidar a persones tant importants com vosaltres...crec que com que ja estem al tercer trimestre he notat moolt la diferencia entre vosaltres i la gent nova vosaltres sempre meu fet de les classes una altre cosa i bueno.. els nou amics dons no us poden igualar, he tingut una sort enorme de haver-hos tingut durant tant i tant de temps m'encantaria tornar a sisè, amb en JQM, la Fina, i amb tots. US ESTIMO MAI TROBARÉ A PERSONES COM VOSALTRES!

    ResponElimina
  16. ai, i moltes felicitats abril jajajaajajajajjaja!

    ResponElimina
  17. doncs a la clase hem vist els videos emb els nous amics iels que ja hu erem pau

    ResponElimina