diumenge, 1 de gener del 2012

Més il·lusions visuals

Aquesta entrada la dedico a l'Ariadna, que és la que més comentaris ha fet al blog en el 2011 i també a la Sheila, que n'ha fet gairebé tants com l'Ariadna. Com que m'heu dit que us agraden molt les il·lusions visuals, us poso aquestes tres, a veure si també us agraden:

1. Veure per creure:




2. Text amb lletres i números (el podreu llegir?):


3. Il·lusió en colors.
Per fer aquesta il·lusió visual, heu de fixar la vista en la creu que hi ha entre els 4 colors durant uns 30 segons. Després, mirar fixament la creu de sota, a veure què passa:

8 comentaris:

  1. M'a agradat molt Joaquim gracies per dadicarmo i sobratot per pòsar aquesta entrada magradent molt

    ResponElimina
  2. la primera es un truc de màgia en la ultima passa veus els maitexos colors pau

    ResponElimina
  3. La primera no és cap truc de màgia, Pau, és que les 2 peces són IGUALS, tot i que no ho semblen en absolut. Per això és una il·lusió visual i no un truc de màgia.
    I en la tercera, es veuen colors, alguns diferents als de dalt i en diferent posició.

    ResponElimina
  4. M'ha agradat molt ,gracies per dedicarme-la Joaquim!

    ResponElimina
  5. m'han agradat molt el tres pero el que m'gradat mes es el tercer es imprecionant

    ResponElimina
  6. 9u3 6u41 m'h4n 46r4d47 m0l7 70735!!

    ResponElimina