diumenge, 16 d’octubre del 2011

666

Ja hem sobrepassat la xifra de 666 comentaris. Us vaig dir que us posaria perquè el 666 s'atribuïa al diable: doncs bé, està escrit en el llibre de l'Apocalipsis que el 666 és el nombre de la bèstia, del diable. Ja a l'Edat Antiga, era habitual atribuir a les lletres un valor numèric i així cada persona podia saber amb quin número s'identificava, sumant el valor de cadascuna de les lletres del seu nom. Per això, comptaven amb una taula de conversió però amb el seu alfabet, el grec, que és la següent:

Ja sé que esteu impacients per saber qui ha sigut el que ha fet el comentari número 666. Doncs... he sigut jo, però no ho he fet intencionadament, ha sortit així. Però tranquils, que de moment no se m'han posat els ulls vermells ni trec foc per la boca ni res d'això.

14 comentaris:

  1. Jajaja ja tenias tu alguna cosa rara.. es broma quina sort :)

    ResponElimina
  2. Jeje Joaquim posaras la fotu de tu com un diable ?

    ResponElimina
  3. JA VEIG LO QUE TENS MONTAT !!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. Jo estic d'acord amb l'ariadna, Alinne i Anahi Pau.

    ResponElimina
  5. Qui a escrit lo l'oltim no te nom

    ResponElimina
  6. Jajaja quina sort as tigut vulia ser jo jajaja es broma !!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. Quina morra!!!!!!!!
    Volia ser jo!!!!!Es broma

    ResponElimina
  8. Jo vull la foto teva com a dimoni ara no diguis que no.
    A part ja ho saviem que et tocaria a tu, estava claríssim!!

    ResponElimina
  9. Quina sort he tingut pensava que seria jo jajajajaja

    ResponElimina
  10. en juaquim disfrasat de dimoni jajajaja

    ResponElimina