dilluns, 10 d’octubre del 2011

John Lennon

Aquesta entrada és per recordar John Lennon. No sé si us sona, però va ser un dels músics més importants dels anys 60 i 70. Va fundar els Beatles (els Escarabats) juntament amb 3 altres músics i van gaudir d'innumerables èxits per tot el món. Era un gran pacifista i moltes de les seves cançons feien referència a la no violència. Coses del destí, va morir assassinat l'any 1980 per un admirador (!) amb problemes mentals, que li va disparar 5 trets. 31 anys després, encara continua a la presó.Ahir, 9 d'octubre, va fer 71 anys que va néixer (9 d'octubre de 1940).

Per cert, aviat a informàtica farem un treballet sobre una de les seves millors cançons.

7 comentaris:

  1. M´encanta !!!!!!!!!!!!!!!!! i mes la canço de IMAGINE ES UNA DE LES MEVES PREFERIDES!! ha per cert joaquim ja te he enviat el correo!! XD

    ResponElimina
  2. JAJAJA m´enc@nta la granota! amb fa gracia els ulls! que grans!

    ResponElimina
  3. Pobret!!!!!Asobre el va matar un admirador seu!!!Quina pena.El meu pare era i es fan seu encara que estigui mort,es fan seu i dels altres nois que cantaven amb ells(i que chula la imatge de la granota te els ulls enormes)

    ResponElimina
  4. A mi també m'agraden força cançons seves i dels Beatles.

    ResponElimina
  5. A mi tambe m'agrada la canço de imagine l'estic escoltant!!!!!!

    ResponElimina
  6. i a mi!Jo esvcolto una molt bonica

    ResponElimina