dissabte, 17 de setembre del 2011

Art abstracte

Hi ha una pàgina que permet fer les teves pròpies creacions artístiques a partir de diferents eines. A mi m'ha agradat molt, ja que disposes de molts recursos (a la part d'abaix) i amb una mateixa eina pots fer molts dibuixos diferents. A la part dreta hi ha una icona per desar el teu dibuix (si t'agrada) i una altra per començar de nou (si el dibuix no t'agrada). Proveu-la, us ho recomano. Aquest és un exemple de dibuix que he creat (cliqueu-lo per anar a la pàgina):

8 comentaris:

  1. Joaquim, ho he provat i és molt xulo però el teu ha quedat molt millor que el meu...

    ResponElimina
  2. Els primers que vaig fer eren horribles... però a poc a poc els he anat millorant. El que faig és triar les 2 o 3 eines que més m'agraden i fer-les servir. Segons quines tries, et fan malbé el dibuix que has fet.

    ResponElimina
  3. Si voleu em podeu enviar les vostres creacions a la meva adreça ded correu: jqmmarti@gmail.com i les aniré posant al blog. Per cert, quan les envieu, les heu d'afegir al correu com a arxius adjunts (clicar la pestanya que diu "adjuntar archivo").

    ResponElimina
  4. ma agradat molt abeure si u puc fe Joaquim com o as fet que macu.

    ResponElimina
  5. Jo també ho he probat i m'ha quedat fatal.Com ho has fet??
    Sheila.

    ResponElimina
  6. Jo crec que ès un quadre molt abstracta pau

    ResponElimina