dimecres, 14 de setembre del 2011

L'equip petit

Un vídeo del qual aprendre:


11 comentaris:

  1. M'ha agradat molt jo crec que ens ha fet reflexionar una mica a tots!!

    ResponElimina
  2. Mencanta aquest video l he mirat molts cops i li he acabat ensenyant al meu pare i li ha caigut una mica de llagrima i tot.
    Comja he dit abans es que m encanta.

    ResponElimina
  3. M'alegro que us hagi fet reflexionar. Aquesta era la meva intenció.

    ResponElimina
  4. Aquests nens tenen dues coses molt importan una es el coratge i l´atre l´amor propi aquesta es la meva opinio.

    ResponElimina
  5. soc en pau ami tambe m'ha agrdat

    ResponElimina
  6. Per mi es el millor video que he vist mai...Hi ha molts videos de cantar actuar.. pero ningu es tan real...com aquest.. m´agradat moltissim!!Gracies per pusar-lo!

    ResponElimina
  7. Joaquim moltes gracies per posaro en reflaxionat tots jo tembe li e ensenyat el meus pares i an dit que esta molt be gracies.

    ResponElimina
  8. Tan petits i tan madurs!Són uns nens que saven el que volen JUGAR AL FUTBOL pero ells no ho fan per guanyar si no per divertirse.Els hauriem de tenir com exemple!!! Haaa si!També grcies per posar el video!!
    Alinne

    ResponElimina
  9. Jo tambe penso que ens ha fet reflexionar a tots a mi m'ha encantat el video es precios.Gracies joaquim,amb nomès un video hem apres un valor :superacio i saber perdre

    ResponElimina
  10. Un 10 pels vostres comentaris!!! M'ha agradat tant el missatge com la manera que els heu redactat.

    ResponElimina
  11. Perden tots el partits i s'ho passen igualment.
    Són uns nens respectuosos i amb molt bon perdre,
    hem d'aprendre molt d'ells.

    ResponElimina