divendres, 18 de maig del 2012

Festa del Pare Coll

Un resum en imatges del dia d'avui:

9 comentaris:

  1. Uau! Que bé! Diria que heu passat un dia genial, mequivoco?
    M'hagués agradat mooolt estar a la platja amb vosaltres, jugant a futbol, tirant-me per la sorra i gaudint del dia i de la vostra companyia!
    Demanaré canvi de cicle, em sembla ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Series benvinguda! I als nens i nenes els encantaria tenir-te de profe! Però em sembla que és una mica difícil...

      Elimina
  2. Pero que macos que som!!!! Ens ho hem passat molt bé ...
    A per cert la foto dels peus és la millor!!! Menos mal que la pluja no va ser forta.. perque aquest dia ha estat espectacular!!

    ResponElimina
  3. son molt boniques les fotos !!!!!tant quedat moltbe jqm!!M'ho he pasat molt be avui un dia genial!!!

    ResponElimina
  4. M'ho e passat genial amb vosatres les fotos molt maques usrtim molt macos tos dia genial ;)

    ResponElimina
  5. que mal que surto pero a molat molt aquest dia

    ResponElimina
  6. que be han sortit las fotos

    ResponElimina