dimarts, 22 de maig del 2012

Parades de bus peculiars (2)

Aquí en teniu unes quantes més d'allò més originals!

1. Parada amb estavi d'energia (només s'encenen els llums quan s'hi asseu algú):

2. Parada amb gronxador:


3. Parada amb decoració d'Ikea:


4. Parada promocionant el consum de llet:


5. Parada Star Wars (amb espases làser):


6. Parada "Afro":


7. Parada skate (amb rampa incorporada!):



8. Parada de Fish Franke, amb peixos reals (!):


9. Parada antirobatori: una empresa de seguretat ha posat diners dins d'un vidre anticops i els vianants poden intentar trencar-lo i així endur-se'n els diners (500 $). Hi ha un guàrdia de seguretat que ho vigila i només el poden intentar trencar amb patades:

6 comentaris:

  1. Molt xules i originals pero la ultimma molt bestiaa

    ResponElimina
  2. L´ultim no m´agrada tant perque em sembla una tonteria que una guardia estigui vigilant,pero també es molt xulo,ja que no es veu normalment aquestes coses...
    Els altres també estan molt bé .. els que més m´agraden són els 6 i el 2!! jaja :D

    ResponElimina
  3. com molen tots pero el que mes m'agrada es el primer i el de la decoracio d'ikea per senterme al sofà

    ResponElimina
  4. Són molt divertits!!! El d'estalviar energia i el d'el cabell afro m'agraden molt

    ResponElimina
  5. Son molt xulos!!!!!i molt originals!!M'encanten el 2 i el 8!!!Jo crec que l'ultim es molt bestia!!!!

    ResponElimina