diumenge, 27 de maig del 2012

Hotel Hydropolis

Aquest és un hotel especial i espectacular, que es troba a la luxosa ciutat de Dubai. La seva principal característica és que es troba en gran part... sota el mar. La recepció es troba sobre el nivell del mar, però la resta està 20 metres sota l'aigua i s'hi accedeix per un túnel submarí. Disposa de 220 habitacions amb sostres de vidre que permeten veure el fons marí, espais d'oci i diversos centres comercials.

El cost de construcció de l'hotel ha sigut de 550 milions de dòlars (uns 350 milions d'euros) i en gran part s'ha fet a Alemanya i després s'ha muntat sota les aigües de Dubai. Espectacular!



Per cert, si hi voleu passar uns dies, aneu fent guardiola, perquè de mitjana una nit a l'hotel val uns 1000 dòlars (uns 700 euros).

10 comentaris:

  1. Aquest hotel ja ens l'havies ensenyat, ja que jo al menys ja el coneixia, i cal dir que només veient les fotos ja impressiona!!! Jo estalviaré per aniri! Jajaja

    ResponElimina
  2. que xulu aquest hotel m'agaradaria anra a visitar-ho d'on esta aquest hotel

    ResponElimina
  3. Molt maco i gran m'agradaria anarf peró...Amb semble que no podre.Com diju la berta jo també estalbiare per si acas jeje

    ResponElimina
  4. ja m'agradaria viure en aquesta casa

    ResponElimina
  5. és molt guay però no podria pagar-lo

    ResponElimina